Indholdsbaseret Markedsføring | Simon Elkjær

Varenr.: [5741066] | Producent: CSBOOKS | EAN: 9788797135600

Varen er på fjernlager, leveringstiden er 2-3 hverdage. (Gælder også ved afhentning) Mere info
DKK 190,00
ex. moms 152,00
Total inkl. fragt 215,00
Læg i indkøbskurv
Stop engang!

Synes du også, at annoncering på internettet er blevet lige lovligt dyrt?

Hvis du er virksomhedsejer, er det garanteret noget, som du ofte har rynket på næsen over i lang tid efterhånden.

Vidste du, at der faktisk findes der en alternativ markedsføringsstrategi?

En strategi, som giver længerevarende resultater og koster 0 annoncekroner!

Lyder det som marketingsløsningen, du har sukket efter?

Så er bogen, “Indholdsbaseret markedsføring” lige noget for dig!

Du får 186 yderst letlæselige sider, om hvad indholdsbaseret markedsføring er, og hvordan du helt konkret kan gøre brug af det i din virksomhed.

Bogen er skrevet af Simon Elkjær, som har over 12 års praktisk erfaring med at optimere hjemmesider, så de tiltrækker flere kunder og skaber mere vækst.

Du skal ikke forvente dig et tungt, akademisk værk, men derimod en inspirerende, holdningspræget og anvendelig guide til alle, der beskæftiger sig med marketing.

Bogen er fyldt med en hel række konkrete idéer og håndgribelige taktikker, hvilket 34 velovervejede citater fra kendte erhvervsfolk vil få dig til reflektere over fra start til slut.

“Indholdsbaseret markedsføring” er hurtigt at læse, og ikke mindst let at anvende, og derfor vil den helt sikkert også bringe værdi til dig og din virksomhed.
  • Specifikationer
  • Produkt-varenumre
Undertitelversion 1
ForfatterSimon Elkjær
SprogDansk
Sideantal186
IndbindingHæftet
Udgave1
ForlagNutimo Consult ApS
ISBN108797135607
ISBN139788797135600
Produktet er kendt under følgende varenumre i vores system
SKU: 9788797135600
EAN: 9788797135600
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?

Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande. Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.